Overslaan en naar de inhoud gaan

Wayne Parker Kent gaat digitale portfolio G+J Media exploiteren

De twee mediabedrijven gaan vanaf 1 mei samenwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze willen daarmee de digitale kennis en het bereik vergroten. G+J heeft titels als Vogue, Glamour, JAN, National Geographic, WPK heeft onder meer Culy.nl, Famme.nl, Froot.nl en NSMBL.nl (Wayne Parker Kent).

related partner content for mobile comes here

Eric Blok, ceo van G+J Media: &;Op kwalitatief, creatief en commercieel gebied hebben wij een perfecte match met Wayne Parker Kent. We zien dit als het startpunt van een lange en vruchtbare samenwerking waarin we elkaar uitstekend kunnen aanvullen. Wayne Parker Kent heeft de kennis, kunde en het team om dit voor elkaar te krijgen terwijl G+J Media redactionele topkwaliteit met sterke mediamerken levert.&;

Slaven Mandic, ceo van Wayne Parker Kent: &;Door de twee online portfolio’s te verenigen in één advertentiepropositie, ontstaat een powerhouse waar bereik en autoriteit samen komen. In thema’s zoals fashion, beauty en lifestyle hebben we nu de belangrijkste platformen van Nederland onder één paraplu verenigd.&;  

WPK kondigde in maart in de sales in eigen huis te nemen en stelde aan als cco.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in