Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen doorstart MaxFoodMarket

Directeur Dick Groot van MaxFoodMarket. houdt het definitief voor gezien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot vorige week was de online grootgrutter nog in gesprek met een mogelijke investeerder, zo zegt Groot tegenover WebWereld. Uiteindelijk durfde ook deze investeerder het risico niet aan om Max weer op de rails te zetten. Hiermee verdween de laatste kans. Groot heeft de hoop nu opgegeven. Met pijn in het hart, dat wel. ‘Ik ben van nog steeds van mening dat het concept deugde.’ In korte tijd groeide Max van nul orders per week naar 4600 orders. Groot is ervan overtuigd dat dit groeitempo zich had kunnen doorzetten, waarmee de websuper er na de zomer geen geld meer op hoefde toe te leggen. De investeerders hadden deze overtuiging echter niet. MaxFoodMarket kondigde in december vorig jaar al aan dat het bedrijf zou stoppen. De Nederlandse internetwereld reageerde hier toen geschokt op.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in