Overslaan en naar de inhoud gaan

Niehe weer eigenaar webbureau 2MB

Ivo Niehe Producties neemt de activiteiten van het failliete webbureau 2MB over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opmerkelijk is dat Niehe tot oktober 2002 ook al eigenaar van 2MB was, aldus Webwereld. Van de zeventien werknemers van 2MB zijn er negen weer in dienst genomen bij Ivo Niehe Producties. De curator wil niet zeggen hoeveel de tv-producent heeft betaald. Ook de namen van andere bieders, waaronder tv-producenten en internetbedrijven, wil ze niet noemen. Omdat Ivo Niehe Producties fuseerde met tv-producent René Stokvis moest Niehe 2MB van de hand doen. Endemol, dat al een belang in de twee tv-producenten had, werd meerderheidsaandeelhouder. ‘Endemol wilde het bedrijf zo clean mogelijk overnemen. De situatie waarbij de oprichters van 2MB belang hadden in 2MB en Ivo Niehe Producties, vormde daarbij een obstakel’, aldus Els Rientjes, een van de drie directieleden. Volgens de curator heeft de wens van de opdrachtgevers een doorslaggevende rol gespeeld bij het besluit om de activiteiten van 2MB over te dragen aan Ivo Niehe Producties. Belangrijkste opdrachtgevers van 2MB zijn RTL (website 'Eigen Huis & Tuin') en Unilever (website 'Life and Cooking'). Beide programma's worden geproduceerd door Ivo Niehe Producties.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in