Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Vervoorn verlaat Nom

Hans Vervoorn, parttime directeur en tevens voorzitter van het Nom (Nationaal Onderzoek Multimedia), heeft besloten om per 1 januari 2003…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vervoorn ziet naar eigen zeggen ‘niet langer kans de functie te combineren met zijn drukke adviespraktijk’. Hij was sinds maart voor het Nom actief, als opvolger van formateur Jan Peter van Doorn.

related partner content for mobile comes here

De eerste release van de Nom-cijfers zorgde recentelijk voor nogal wat opschudding. Zo was er kritiek op de presentatie van de eerste cijfers, en riepen sommige bereiksresultaten de nodige vragen op. Deze week nog maakte het FD zich kwaad over een onverklaarbare bereiksdaling van maar liefst 38 pct, na herziening van de eerste cijfers.

Het besluit om op te stappen, heeft met die kritiek niets te maken, benadrukt Vervoorn: ‘Ik ben ooit bij het Nom begonnen in de veronderstelling dat het me anderhalve dag in de week zou kosten, maar dat werd veel meer.’ Het Nom-bestuur beraadt zich over de opvolging van Vervoorn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in