Overslaan en naar de inhoud gaan

Benjamens en Van Doorn beginnen BVD

Rob Benjamens en Jan Peter van Doorn, die vorige week verrassend opstapten uit de directie van adviesbureau Scan, beginnen een eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De initialen zijn identiek aan die van hun oude bureau, Benjamens Van Doorn Euro RSCG, maar betekenen iets anders: BVD, Brand Value Development by Benjamens VanDoorn. In de branche denkt men niet dat het reclamebureau BVD Euro RSCG gelukkig zal zijn over die naam van de nieuwe consultancy.

related partner content for mobile comes here

Rob Benjamens en Jan Peter van Doorn, die met veel fanfare bij het 25 jarige Scan werden binnengehaald per 1 oktober 2001, zeggen in goed overleg uiteen te zijn gegaan. Als redenen geven zij op ‘de cultuur en de economische omstandigheden. Het gevolg hiervan was, dat wij bij Scan niet de dingen konden doen, die we ons in augustus van het afgelopen jaar hadden voorgenomen.’ Het persbericht van Scan van vorige week maandag meldde dat cultuuraspect overigens niet. ‘Wij zijn vastbesloten om op het terrein van merkcommunicatie en de organisatie daarvan een rol te blijven spelen’, aldus het duo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in