Online verkoop stijgt met 40 procent
Ondanks de stagnerende economie en tegenvallende verkopen online, stijgt de consumentenomzet op internet in 2002 volgens het Amerikaanse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt Adweek. De stijging wordt in beginsel toegeschreven aan nieuwe kopers. Andere factoren die een rol spelen, zijn het toenemende besef dat online kopen gemak biedt en efficiënter wordt en dat de mogelijkheid tot prijsvergelijken op internet letterlijk binnen handbereik ligt. Veiligheid en privacy blijven heikele punten onder (potentiële) consumenten online, aldus comScore Media Metrix.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid