Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyeblaster opent vestiging in Nederland

Eyeblaster, internationaal speler op het gebied van rich media technolgie, heeft een kantoor geopend in Nederland voor reclamebureaus,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Eyeblaster rich media ad platform wordt naar eigen zeggen wereldwijd door 400 bureaus gebruikt die gezamenlijk goed zijn voor ruim 1000 verschillende campagnes. ‘Eyeblaster is in Europa en de VS de meest populaire oplossing om rich mediacampagnes te creëren. Meer dan 4000 online publishers en media netwerken zijn inmiddels Eyeblaster-ready, zoals MSN, Yahoo, Adlink en Webads,’ aldus Guy Maknel, sales- en marketingmanager Eyeblaster Benelux. Recentelijk heeft MSN.nl het Eyeblaster rich media ad platform gebruikt om bezoekers een Gelukkig Nieuwjaar te wensen. Marketingmanager MSN Nederland, Marc Hoenke: ‘Eyeblaster maakt het publishen van rich media zeer eenvoudig voor portals, vandaar onze keuze.’ Bone. ontwierp de nieuwjaarswens.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in