Overslaan en naar de inhoud gaan

Fitnessmarketing

Een nieuw Amerikaanse mediabureau richt zich volledig op sportscholen en fitnesszalen. IdeaCast zal narrowcasting toepassen op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nieuw Amerikaanse mediabureau richt zich volledig op sportscholen en fitnesszalen. zal narrowcasting toepassen op de televisienetwerken in de diverse healthclubs in de VS.

related partner content for mobile comes here

Het bureaustelt gratis kanalen ter beschikking aan fitnesszalen, ondermeer van CNN, en heeft al een toezegging van adverteerder , die zijn fitnessdrankje in deze doelgroep wil promoten. Andere adverteerders die meewerken, zijn Orbitz, FTD en Canadese bierbrouwer .

Fitnesspubliek is makkelijk te 'vangen'. Op een loopband loop je niet snel weg als een commercialbreak zich aankondigt, en tijdens een cardio-workout ben je maar wat graag afgeleid door bewegende beelden en geluid.

Het bedrijf start vanaf 15 september met een groep sportscholen die samen goed zijn voor een dagelijkse toeloop van 1 miljoen sportievelingen.

Natuurlijk is dit idee niet nieuw, zo opereert al een tijdje in dit segment, en gebruiken de sportscholen de televisies voor interne promoties en voor reclame van partners, zoals fabrikanten van vitamines en voedingssupplementen.

Maar IdeaCast zegt exclusieve deals te hebben gesloten met omroepmaatschappijen en netwerkbeheerders om geheel nieuwe en gerichte commercials te laten zien in plaats van de spots die nu normaal in ieder huishouden te zien zijn tussen de programma's.
(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in