Blogs en RSS belangrijk in tech-aankoop beslissingen
Research van Knowledgestorm en Universal McCann wijst op de rol van blogs en RSS bij zakelijke aankoop-beslissingen in technische producten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Research van Knowledgestorm en Universal McCann wijst op de rol van blogs en RSS bij zakelijke aankoop-beslissingen in technische producten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Meer dan de helft van de ondervraagden (business en IT professionals) gaf aan wekelijks blogs met business en IT-nieuws te lezen vanuit zakelijk motief, en erkende de impact daarvan op de zakelijke beslissingen die ze nemen als 't gaat om de aankoop van technische producten. Blogs dringen nu wel door, maar met RSS is nog niet iedereen vertrouwd. 41% heeft er nog totaal niets mee, en 31% zei 'subscripted' te zijn op RSS-feeds en readers...Lees verder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid