Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogs en RSS belangrijk in tech-aankoop beslissingen

Research van Knowledgestorm en Universal McCann wijst op de rol van blogs en RSS bij zakelijke aankoop-beslissingen in technische producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Research van en wijst op de rol van blogs en RSS bij zakelijke aankoop-beslissingen in technische producten.

related partner content for mobile comes here

Meer dan de helft van de ondervraagden (business en IT professionals) gaf aan wekelijks blogs met business en IT-nieuws te lezen vanuit zakelijk motief, en erkende de impact daarvan op de zakelijke beslissingen die ze nemen als 't gaat om de aankoop van technische producten. Blogs dringen nu wel door, maar met RSS is nog niet iedereen vertrouwd. 41% heeft er nog totaal niets mee, en 31% zei 'subscripted' te zijn op RSS-feeds en readers...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in