Spits start met multimediaal concept met hogeschool
De Spits-redactie produceert in samenwerking met studenten van Hogeschool INHOLLAND (School for Communication, Media & Music) iedere doordeweekse dag relevante (video)content voor het mediaplatform van Spits: krant, spitsnet.nl, diverse sites op mobiel internet en narrowcastingschermen. De focus zal bij de krant Sp!ts en de internetsite www.spitsnet.nl komen te liggen.
'Met dit concept biedt Spits samen met INHOLLAND de studenten een innovatieve en ambitieuze leerkans.
Daarnaast zal de Spits redactie samen met de studenten thema's en onderwerpen gaan bepalen waarbij vrijheid voor de INHOLLAND NewsRebels (zo noemt Spits de studenten, KF) het uitgangspunt blijft', is in het persbericht te lezen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'Voor Spits is dit partnership een unieke mogelijkheid om op een multimediaal vlak samen te werken met een team dat direct trends en ontwikkelingen oppikt die binnen de jongerendoelgroep leven', zegt Spits' marketingmanager Bart Mouter.
¡Que Pasó! zal vanaf 16 oktober dagelijks te zien en te volgen zijn in Sp!ts en op spitsnet.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid