Overslaan en naar de inhoud gaan

Spits start met multimediaal concept met hogeschool

Spits begint samen met Hogeschool INHOLLAND '¡Que Pasó!', een dagelijks multimediaal format (tv, internet en krant) met een actueel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Spits-redactie produceert in samenwerking met studenten van Hogeschool INHOLLAND (School for Communication, Media & Music) iedere doordeweekse dag relevante (video)content voor het mediaplatform van Spits: krant, spitsnet.nl, diverse sites op mobiel internet en narrowcastingschermen. De focus zal bij de krant Sp!ts en de internetsite komen te liggen.

related partner content for mobile comes here

'Met dit concept biedt Spits samen met INHOLLAND de studenten een innovatieve en ambitieuze leerkans.
Daarnaast zal de Spits redactie samen met de studenten thema's en onderwerpen gaan bepalen waarbij vrijheid voor de INHOLLAND NewsRebels (zo noemt Spits de studenten, KF) het uitgangspunt blijft', is in het persbericht te lezen.

'Voor Spits is dit partnership een unieke mogelijkheid om op een multimediaal vlak samen te werken met een team dat direct trends en ontwikkelingen oppikt die binnen de jongerendoelgroep leven', zegt Spits' marketingmanager Bart Mouter.

¡Que Pasó! zal vanaf 16 oktober dagelijks te zien en te volgen zijn in Sp!ts en op spitsnet.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in