Esquire maakt doorstart
De uitgeverij wilde titel opheffen, omdat de lezersmarkt met een oplage van 11.000 (inclusief winkeliersabonnementen 18.000) te klein was. Kantelberg heeft er vertrouwen in dat het hem nu wel gaat lukken, ondanks dat het blad al meerdere keren van uitgever wisselde.
Kantelberg: ’De advertentiemarkt is exceptioneel goed. Maar daar red je het niet alleen mee binnen zo'n grote uitgeverij. Bovendien heb ik het gevoel dat de Nederlandse man inmiddels wel klaar is voor Esquire. Jarenlang leek het of intelligentie en stijl elkaar uitsloten. Dat is allang niet meer het geval, maar je moet die mannen wel weten te bereiken en triggeren. Dat is een mooi marketingklusje waar we op gaan inzetten.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKantelberg heeft een deel van het personeel meegenomen, de rest zal freelance voor Esquire gaan werken. De TTG blijft wel op commissiebasis de advertenties doen. Op 30 september verschijnt het laatste nummer van Esquire bij de TTG.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid