Overslaan en naar de inhoud gaan

Esquire maakt doorstart

Mannenblad Esquire gaat een doorstart maken. Hoofdredacteur Arno Kantelberg heeft de licentie overgenomen van de Telegraaf Tijdschriften…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgeverij wilde titel opheffen, omdat de lezersmarkt met een oplage van 11.000 (inclusief winkeliersabonnementen 18.000) te klein was. Kantelberg heeft er vertrouwen in dat het hem nu wel gaat lukken, ondanks dat het blad al meerdere keren van uitgever wisselde.

related partner content for mobile comes here

Kantelberg: ’De advertentiemarkt is exceptioneel goed. Maar daar red je het niet alleen mee binnen zo'n grote uitgeverij. Bovendien heb ik het gevoel dat de Nederlandse man inmiddels wel klaar is voor Esquire. Jarenlang leek het of intelligentie en stijl elkaar uitsloten. Dat is allang niet meer het geval, maar je moet die mannen wel weten te bereiken en triggeren. Dat is een mooi marketingklusje waar we op gaan inzetten.’

Kantelberg heeft een deel van het personeel meegenomen, de rest zal freelance voor Esquire gaan werken. De TTG blijft wel op commissiebasis de advertenties doen. Op 30 september verschijnt het laatste nummer van Esquire bij de TTG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in