Tv-kijker is innovatiemoe
Alle technologische snufjes ten spijt, de doorsnee tv-kijker wil gewoon lekker vanuit zijn luie stoel de wereld aan zich voorbij zien trekken, zonder al teveel gedoe. Hij hoeft echt geen 400 programma’s om uit te kiezen; hij ziet sowieso door de bomen het bos niet meer. Dus in plaats van meteen in te gaan op weer een fantastisch aanbod van weer een nieuwe provider, wacht hij liever even af totdat een en ander zich heeft uitgekristalliseerd.
Intussen is er volgens kenners één ontwikkeling die zeker door zal zetten: de EPG, oftewel de Electronic Programme Guide. Een onmisbaar hulpmiddel, een intelligent navigatiesysteem dat de overvoerde kijker probleemloos door het gigantische aanbod heen loodst. En weer een mooie kans voor marketeers om aan de hand van zoveel mogelijk pageviews hun producten onder de aandacht te brengen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: Absatzwirtschaft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid