Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv-kijker is innovatiemoe

Kabel-, satelliet- of digitale tv, video on demand, PVR: de technische mogelijkheden van tv zijn eindeloos. Maar het blijft de kijker die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle technologische snufjes ten spijt, de doorsnee tv-kijker wil gewoon lekker vanuit zijn luie stoel de wereld aan zich voorbij zien trekken, zonder al teveel gedoe. Hij hoeft echt geen 400 programma’s om uit te kiezen; hij ziet sowieso door de bomen het bos niet meer. Dus in plaats van meteen in te gaan op weer een fantastisch aanbod van weer een nieuwe provider, wacht hij liever even af totdat een en ander zich heeft uitgekristalliseerd.

related partner content for mobile comes here

Intussen is er volgens kenners één ontwikkeling die zeker door zal zetten: de EPG, oftewel de Electronic Programme Guide. Een onmisbaar hulpmiddel, een intelligent navigatiesysteem dat de overvoerde kijker probleemloos door het gigantische aanbod heen loodst. En weer een mooie kans voor marketeers om aan de hand van zoveel mogelijk pageviews hun producten onder de aandacht te brengen.

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in