Overslaan en naar de inhoud gaan

Flinke groei online advertentiebestedingen wereldwijd

De online advertentiebestedingen wereldwijd groeien dit jaar naar een bedrag van 11,6 miljard dollar, dat betekent een stijging van 35…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voorspelling komt van Merrill Lynch. Het bureau had eerder berekend dat de groei dit jaar op 33 procent uit zou komen, maar stelde dit percentage onlangs bij. In 2007 zullen de wereldwijde bestedingen uitkomen op 14,6 miljard dollar, en dat betekent een stijging van 24 procent.

related partner content for mobile comes here

China tekent dit jaar voor hoogste groei van online bestedingen (50 procent), gevolgd door Groot Brittannië (46,4 procent), Frankrijk (45 procent), Australië (42,6 procent), Zuid Korea (30,5 procent) en Japan (30 procent).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in