Cross media is here to stay
Door het bestaan van een Nederlandstalige pagina op Wikipedia, sinds kort een eigen Startpagina-dochter, een web-log en een aparte rubriek op Molblog moeten we cross media in elk geval serieus nemen. Emerce adverteerde een jaar geleden zelfs voor de functie Chef Cross Media. Cross media heeft als (aanstormend) marketingbegrip dus al wat autoriteit vergaard.
En als je daarnaast naar het programma van Picnic Crossmediaweek kijkt, dan mag je concluderen dat creativiteit de rode draad is in de wereld van cross media. Voor dit driedaags evenement kunnen geïnteresseerden tussen 27 en 29 september terecht in de Westergasfabriek in Amsterdam.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn zoals van een event over een modern onderwerp ook verwacht mag worden, ligt de focus op content die geleverd wordt via TV, internet, mobiele telefoon, gaming, virtual reality en muziekdiensten. De sprekers zijn dan ook werkzaam bij innovatieve ondernemingen of hebben een imposant track record aan succesvolle start-ups. Donderdag de 28e belooft veruit de meest interessante dag te worden.
Met sprekers als John Underkoffler (o.a. adviseur van Steven Spielberg voor de film 'Minority Report'), Marko Ahtisaari (verantwoordelijk voor Design Strategy bij Nokia), Craig Newmark (oprichter Craigslist), John de Mol (Talpa, Endemol), Philip Rosedale (oprichter Linden Lab/Second Life), Michael Johnson (Pixar) en Simon Guild (directeur MTV Networks Europe) ligt inspiratie voor het oprapen.
Op vrijdag zorgen o.a. Reinier Evers van Trendwatching.com en Jamie Kantrowitz van het momenteel zeer populaire MySpace.com voor een waardige afsluiting.
Ben zeer benieuwd naar de verschillende media en formats waarin presentaties, workshops, demo's en alle andere content zullen worden aangeboden. Een verslag van Crossmediaweek volgt later op Molblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid