Overslaan en naar de inhoud gaan

Cross media is here to stay

Steeds vaker kom ik het begrip 'cross media' tegen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door het bestaan van een , sinds kort een , een en een moeten we cross media in elk geval serieus nemen. Emerce adverteerde een jaar geleden zelfs voor de functie . Cross media heeft als (aanstormend) marketingbegrip dus al wat autoriteit vergaard.

related partner content for mobile comes here

En als je daarnaast naar het programma van kijkt, dan mag je concluderen dat creativiteit de rode draad is in de wereld van cross media. Voor dit driedaags evenement kunnen geïnteresseerden tussen 27 en 29 september terecht in de Westergasfabriek in Amsterdam.

En zoals van een event over een modern onderwerp ook verwacht mag worden, ligt de focus op content die geleverd wordt via TV, internet, mobiele telefoon, gaming, virtual reality en muziekdiensten. De sprekers zijn dan ook werkzaam bij innovatieve ondernemingen of hebben een imposant track record aan succesvolle start-ups. Donderdag de 28e belooft veruit de meest interessante dag te worden.

Met sprekers als John Underkoffler (o.a. adviseur van Steven Spielberg voor de film 'Minority Report'), Marko Ahtisaari (verantwoordelijk voor Design Strategy bij Nokia), Craig Newmark (oprichter Craigslist), John de Mol (Talpa, Endemol), Philip Rosedale (oprichter Linden Lab/Second Life), Michael Johnson (Pixar) en Simon Guild (directeur MTV Networks Europe) ligt inspiratie voor het oprapen.

Op vrijdag zorgen o.a. Reinier Evers van Trendwatching.com en Jamie Kantrowitz van het momenteel zeer populaire MySpace.com voor een waardige afsluiting.

Ben zeer benieuwd naar de verschillende media en formats waarin presentaties, workshops, demo's en alle andere content zullen worden aangeboden. Een verslag van Crossmediaweek volgt later op Molblog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in