Overslaan en naar de inhoud gaan

VanOsblog

Wat is er toch aan de hand met die bloggers op Commlog? De rel rond Ravoo was nog niet gesust of Jan Schinkelshoek stapte uit het vak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is er toch aan de hand met die bloggers op Commlog? De rel rond Ravoo was nog niet gesust of Jan Schinkelshoek stapte uit het vak en koos voor het CDA. En nu is Michael van Os, gastblogger van het eerste uur, in het nieuws. De reden: . Een blog over reclame voor consumenten. Initiatief van Van Os. Bij Adformatie zijn ze er niet blij mee. Ze zien het als een concurrent van Adfoblog: een blog over reclame voor vakgenoten. Van Os zweert dat hij zich louter op de consumentenmarkt zal richten. 'Ik mik op geïnteresseerden van buiten de branche. Ik ben meer een publieksblad. Branchegenoten hebben wat ik schrijf al lang ergens anders gezien. Overschat mij niet. Ik ben een éénpitter. Ik heb geen redactie van tien man, zoals Adformatie’, vertel hij aan de Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

Bij Adformatie zijn ze daar nog niet zo zeker van. Hoofdredacteur Leon Bouwman tegen de Volkskrant: ‘Michael kan de wereld waarin hij groot is geworden blijkbaar moeilijk loslaten. Hij verzekert ons ook dat hij niet wil concurreren met Adfoblog. Dat hij zich op consumenten en niet op vakgenoten richt, maar die scheidslijn is moeilijk aan te brengen. Is de gewone consument geïnteresseerd in een boek dat beweert dat veertig procent van de reclame weggegooid geld is? En als die er zijn, weten ze de weg naar Adformatie online en Adfoblog ook wel te vinden.’

Kijk en vergelijk: en

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in