Overslaan en naar de inhoud gaan

Fietsfabrikant Gazelle gaat zwaarder inzetten op social

Merkvoorkeur onder jongvolwassenen en teenagers een stuk minder dan bij volwassen vanaf 35 jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koninklijke Gazelle gaat werken met Amsterdams bureau TamTam als contentpartner voor zijn social kanalen. Die moeten dezelfde uitstraling en beleving krijgen als het Oernederlandse merk ook op zijn website en offline heeft. De merkvoorkeur van Gazelle is onder jongvolwassenen en teenagers een stuk minder dan bij volwassen vanaf 35 jaar.

Rijke content
Gazelle wil via zijn social kanalen de sterke merkbeleving ook voor zijn jongere doelgroepen creëren en uitbouwen. TamTam gaat hierbij onder meer helpen door day to day ‘rijke content’ te creëren en ATL en BTL campagnes te vertalen naar deze kanalen. Rosa Dieker van Koninklijke Gazelle heeft hoge verwachtingen van de samenwerking: ‘Ze snappen ons merk en de manier waarop we de verbinding met onze doelgroepen via de verschillende social kanalen het beste kunnen maken’. Dimi Albers van TamTam is op zijn beurt blij met de nieuwe klant van naam: ‘Gazelle is een ontzettend mooi, écht Hollands merk met een rijke historie. We zijn erg trots dat we hiervoor mogen werken en kijken er naar uit om de verbinding met de genoemde doelgroepen te gaan maken.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in