Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercial Kieskeurig.nl is gebaseerd op echte productreviews

Being There ontwikkelde drie korte commercials als onderdeel van de nieuwe campagne voor Kieskeurig.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe campagne van Kieskeurig.nl staan waargebeurde productreviews van een tablet, een drone en een stofzuiger centraal.

related partner content for mobile comes here

Being There brengt met de ervaringen in beeld welke reviews allemaal op de website worden achtergelaten. De commercials worden begeleid door de tekst &;doe er je voordeel mee&; en eindigen met de slogan &;Zeker, zeker van je koop&;.

Credits
Opdrachtgever: kieskeurig.nl, Janneke ten Dam, Leonie Ruhe
Bureau: Being There
Creatie: Thomas Reinhold, Lionell Schuring, Pieter Scheltema
Strategie: Bas Velthuis
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen, Anita La Fors
RTV Producer: Eric Smit
Productie maatschappij: DAVID & MIMOUN               
Regie/ motion design: David de Winter                               
Producer: Mimoun Bouchammir                      
Geluidsstudio: Soundcircus, Kees Kroot
Voice-over: Arjan Ederveen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in