Overslaan en naar de inhoud gaan

Drink je calorieën weg

Coca-Cola en Nestle gaan een frisdrank lanceren die calorieën verbranden. Op Ad Age zegt Jason Warner, group marketing director van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola en Nestle gaan een frisdrank lanceren die calorieën verbranden. Op zegt Jason Warner, group marketing director van Beverage Partners Worldwide (joint venture van Coca-Cola en Nestle): "There's calorie, low-calorie, zero-calorie, and now we offer consumers negative-calorie products,"

related partner content for mobile comes here

Uitgebreid wetenschappelijk onderzoek zou aangetoond hebben dat drie blikjes per dag 60 tot 100 calorieën verbranden. Er zijn 45 consumenten groepen onderzocht en zeven kwantitatieve onderzoeken uitgevoerd om er zeker van te zijn dat de productwaarden goed gecommuniceerd worden.

Het zijn niet de minste partijen die erachter zitten, maar ik ben sceptisch. What's next? Mayonaise? Sigaretten die je longen schoon maken? Bier dat het alcohol promillage in je bloed vermindert?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in