Drink je calorieën weg


Coca-Cola en Nestle gaan een frisdrank lanceren die calorieën verbranden. Op Ad Age zegt Jason Warner, group marketing director van Beverage Partners Worldwide (joint venture van Coca-Cola en Nestle): "There's calorie, low-calorie, zero-calorie, and now we offer consumers negative-calorie products,"
Uitgebreid wetenschappelijk onderzoek zou aangetoond hebben dat drie blikjes per dag 60 tot 100 calorieën verbranden. Er zijn 45 consumenten groepen onderzocht en zeven kwantitatieve onderzoeken uitgevoerd om er zeker van te zijn dat de productwaarden goed gecommuniceerd worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet zijn niet de minste partijen die erachter zitten, maar ik ben sceptisch. What's next? Mayonaise? Sigaretten die je longen schoon maken? Bier dat het alcohol promillage in je bloed vermindert?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid