BN'ers bloot in anti-borstkankercampagne


Bakkers en kinderboekenschrijvers hebben genoeg aan een week, maar je hebt een maand nodig om het zware onderwerp borstkanker onder de aandacht te brengen. Deze hele maand dus Borstkankermaand, en daar hoort een stevige campagne bij.
Op verzoek van opdrachtgever KWF Kankerbestrijding leggen BN-ers Catherine Keijl, Sylvana Simons, Mieke van der Weij en Ruth Jacott, bedekt met een groot roze lint, een persoonlijk statement af over borstkanker.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is in samenwerking met retailer Hunkemöller tot stand gekomen. Het Woerdense nonprofit marketingcommunicatiebureau WWAV leverde het campagnebeeld. De impact van de campagne wordt volgens de makers bepaald door het roze lint, het internationale symbool van de strijd tegen borstkanker.
De campagne wordt ondersteund door een televisiecommercial op de zenders NET5 en RTL4, etalageposters, printuitingen in vrouwenweekbladen, DM, internet en buitenreclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid