Overslaan en naar de inhoud gaan

BN'ers bloot in anti-borstkankercampagne

Bakkers en kinderboekenschrijvers hebben genoeg aan een week, maar je hebt een maand nodig om het zware onderwerp borstkanker onder de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en hebben genoeg aan een week, maar je hebt een maand nodig om het zware onderwerp borstkanker onder de aandacht te brengen. Deze hele maand dus , en daar hoort een stevige campagne bij.

related partner content for mobile comes here

Op verzoek van opdrachtgever leggen BN-ers Catherine Keijl, Sylvana Simons, Mieke van der Weij en Ruth Jacott, bedekt met een groot roze lint, een persoonlijk statement af over borstkanker.

De campagne is in samenwerking met retailer Hunkemöller tot stand gekomen. Het Woerdense nonprofit marketingcommunicatiebureau leverde het campagnebeeld. De impact van de campagne wordt volgens de makers bepaald door het roze lint, het internationale symbool van de strijd tegen borstkanker.

De campagne wordt ondersteund door een televisiecommercial op de zenders NET5 en RTL4, etalageposters, printuitingen in vrouwenweekbladen, DM, en buitenreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in