Overslaan en naar de inhoud gaan

Boer zoekt zakelijk partner

Stichting Vrienden van het Platteland start met het landelijke project PlattelandImpuls. Het project moet boeren helpen om nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het traditionele boerenbedrijf staat onder druk. Veel boeren bedenken nieuwe activiteiten om hun boerderij nog een beetje rendabel te maken. De boerderijwinkels, boerencampings en zorgboerderijen zijn daar voorbeelden van.

related partner content for mobile comes here

Maar er kan nog veel meer en het kan vaak professioneler, aldus de stichting Vrienden van het Platteland . Zeker als de impulsen hiervoor ook vanuit de marktsector komen. Want de agrariër heeft dan wel een mooi product, maar te weinig kennis van de markt en alle commerciële mogelijkheden.

Mogelijkheden zijn er volop, meent de stichting. Het platteland biedt veel mensen rust en ontspanning, een tegenwicht voor het hectische bestaan van alledag. Back to the basics, streekproducten, ambacht, bed & breakfast, op bezoek bij de boer. Het platteland is in!

Het project PlattelandImpuls is in samenwerking met boerenbranche-organisatie LTO Nederland en universitair onderzoekscentrum Wageningen UR opgericht en richt zich op agrarische bedrijven die zich verder willen ontwikkelen in de recreatie, educatie, streekproducten, natuurbeheer, zorg, arbeidsreïntegratie en kinderopvang. De organisaties willen daarbij voor hen op zoek naar commerciële partners die de boeren kunnen helpen om hun bedrijf goed te vermarkten.

Vanaf november 2006 tot eind 2007 krijgen de deelnemende boerenbedrijven vanuit een marktgerichte insteek een intensieve training en begeleiding om hun nieuwe activiteiten goed van de grond te krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in