Consumenten willen niet alles blokkeren


Uit onderzoek van onderzoeksbureau Conclusive in opdracht van Stichting Infofilter blijkt dat 33% van de consumenten die vandaag hun brievenbus, (mobiele) telefoon of e-mailbox volledig hebben geblokkeerd, gebruik zou willen maken van een deelblokkade op brancheniveau; dat betekent dat bijna 500.000 consumenten een voorkeur hebben voor een blokkade per deelgebied (zoals energie, fnance, dagbladen, tijdschriften of telecom) en/of medium (post, telefoon of mobiel).
Daarnaast geeft meer dan 63% de voorkeur aan een eigen "MyInfofilter"account waarmee de contact- en blokkadegegevens gewijzigd kunnen worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet aantal consumenten dat koos voor de deelblokkade is veel hoger dan verwacht. Op basis van dit onderzoek gaat Infofilter mogelijk haar blokkeer-dienstverlening verder verfijnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid