Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten willen niet alles blokkeren

Uit onderzoek van onderzoeksbureau Conclusive in opdracht van Stichting Infofilter blijkt dat 33% van de consumenten die vandaag hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van onderzoeksbureau Conclusive in opdracht van Stichting blijkt dat 33% van de consumenten die vandaag hun brievenbus, (mobiele) telefoon of e-mailbox volledig hebben geblokkeerd, gebruik zou willen maken van een deelblokkade op brancheniveau; dat betekent dat bijna 500.000 consumenten een voorkeur hebben voor een blokkade per deelgebied (zoals energie, fnance, dagbladen, tijdschriften of telecom) en/of medium (post, telefoon of mobiel).

related partner content for mobile comes here

Daarnaast geeft meer dan 63% de voorkeur aan een eigen "MyInfofilter"account waarmee de contact- en blokkadegegevens gewijzigd kunnen worden.

Het aantal consumenten dat koos voor de deelblokkade is veel hoger dan verwacht. Op basis van dit onderzoek gaat Infofilter mogelijk haar blokkeer-dienstverlening verder verfijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in