Consumenten willen niet alles blokkeren
Uit onderzoek van onderzoeksbureau Conclusive in opdracht van Stichting Infofilter blijkt dat 33% van de consumenten die vandaag hun brievenbus, (mobiele) telefoon of e-mailbox volledig hebben geblokkeerd, gebruik zou willen maken van een deelblokkade op brancheniveau; dat betekent dat bijna 500.000 consumenten een voorkeur hebben voor een blokkade per deelgebied (zoals energie, fnance, dagbladen, tijdschriften of telecom) en/of medium (post, telefoon of mobiel).
Daarnaast geeft meer dan 63% de voorkeur aan een eigen "MyInfofilter"account waarmee de contact- en blokkadegegevens gewijzigd kunnen worden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet aantal consumenten dat koos voor de deelblokkade is veel hoger dan verwacht. Op basis van dit onderzoek gaat Infofilter mogelijk haar blokkeer-dienstverlening verder verfijnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid