Overslaan en naar de inhoud gaan

ClickDistrict breidt uit in Duitsland

ClickDistrict neemt de Duitse performance specialist Digital Response over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digital Response is gespecialiseerd in CPC Channels en het genereren van leads. De overname betekent een uitbreiding van het bereik van ClickDistrict in Duitsland, waar het sinds 2009 actief is inDüsseldorf. Door de overname van Diogital Response heeft het nu ook een kantoor in Hamburg. Verder heeft het bureau kantoren in Zweden, Spanje en Rusland.

related partner content for mobile comes here

in Duitsland bereikt ClickDistrict al meer dan 90% van de internetgebruikers en bedient meer dan 400 merken.

Arno Schäfer, die tot nu toe werkzaam was als ceo van Digital Response, blijft verantwoordelijk voor ClickDistrict Duitsland en krijgt daaarnaast een plek in het bestuur van de ClickDistrict Holding te Amsterdam.

ClickDistrict en Digital Response waren overigens al met elkaar verbonden door een gezamenlijke investeerder in de vorm van eValue, het investeringsbedrijf van de Duitse ondernemer Thomas Falk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in