(Campagne) Vodafone stunt via asterisk
Vodafone start deze week met een nieuwe campagne, waarin een rode asterisk de hoofdrol speelt. Alleen verwijst het rode sterretje eens een…
Transparantie vormt volgens Vodafone de basis van deze nieuwe campagne. Consumenten hebben bij een asterisk nog een negatieve associatie, het sterretje verwijst vaak naar beperkende voorwaarden in de kleine lettertjes, maar dat wil de telecommer nu ombuigen naar iets positiefs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het rode sterretje van Vodafone betekent de komende maanden voordeel: extra korting of een cadeau.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaConsumenten kunnen de rode asterisk spotten op straat, op tv, online, of in de krant, zoals hier in de Spits!:
Wat betreft de voorwaarden van Vodafone zelf: die zijn het afgelopen jaar ook ingekort en ontdaan van moeilijke taal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid