Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Shakira: van Pepsi-icoon naar Activia-meisje

Shakira is dansend als een bosnimf te zien in de nieuwe Activia-campagne 'Dare to feel good'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is op z&;n minst een opmerkelijke combinatie te noemen: de temperamentvolle Colombiaanse superster, bekend om haar opzwepende danskunsten en het toch tamelijk degelijke yoghurtmerk Activia. Toch hebben Shakira en Activia de handen ineen geslagen voor de nieuwe &;Dare to feel good&;- campagne die vanaf 16 maart te zien in meer dan 50 landen te zien is. 

related partner content for mobile comes here

De ster die een aantal jaar geleden nog haar opwachting maakte in Pepsi-commercials is in de nieuwe Activia-commercial dansend in een bos te zien. Volgens de omschrijving van Danone wordt Shakira in de commercial &;overladen met gouden sterrenstof&; en &;toont ze hoe goed ze zich van binnen voelt door te dansen&;. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Marieke Copini, Marketing Manager Danone Nederland zegt over de samenwerking: &;Shakira is de verpersoonlijking van de ambitie die wij hebben op het gebied van innerlijke gezondheid. Als wereldberoemd artiest is Shakira een perfect voorbeeld van hoe een goed gevoel van binnen essentieel is.&;

Of we die gedachtengang helemaal kunnen volgen, laten we maar even in het midden. Maar ach, als je als merk een populaire wulpse schone in de commercials kunt verwerken is daar altijd wel een verklaring voor te verzinnen. Zo was de slogan van Activia ooit &;Uit liefde voor je buik&; en laat dat lichaamsdeel nu net het handelsmerk zijn van de immer met ontbloot middenrif buikdansende zangeres...

De tv-commercial staat centraal in de nieuw campagne, maar de campagne zal ook via print, online en via on-pack communicatie worden uitgerold. De soundtrack van de commercial is de nieuwe single van de zangeres, genaamd &;Dare&;, van haar nieuwe album dat op 25 maart uitkomt. 

Hieronder zijn behind the scenes beelden van de commercial te bekijken. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in