Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: De meest menselijke smartphone ooit

Stel je maar eens voor dat je telefoon een mond en een oor in je hand zijn...
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smartphones zijn steeds meer letterlijk een verlengstuk van onszelf. Dat gegeven nam SuperHeroes Amsterdam als uitgangspunt voor de nieuwe online film ‘The Most Human Phone Ever&; voor de LG G Flex: &;een smartphone met menselijke trekjes.&;

related partner content for mobile comes here

In de twee minuten durende film wordt de unieke vorm van de G Flex gepresenteerd als een natuurlijk verlengde van het lichaam. Hoofdpersoon Dan viert zijn verjaardag met een etentje in een restaurant. Het diner krijgt een bijzondere wending als hij van zijn twee beste vrienden een wel heel speciaal cadeau krijgt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: SuperHeroes Amsterdam
Creative Director: Rogier Vijverberg
Copywriter: Dimitri Hekimian
Art Director: Quentin Deronzier
Designers: Nando Pawirodikromo    
Producer: Severien Jansen
Creative strategist: Felipe Camara
Special Effects: Fred Huergo, David Schagerström, Patrick Björklund

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in