Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN Jubileum Jaarboek 2013 opgenomen in bibliotheek Rijksmuseum

'De stichting SAN beschouwt dit als een kroon op haar werk van de afgelopen 25 jaar.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een bijeenkomst op 27 februari voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN-voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het unieke SAN Jubileum Jaarboek 2013 uitgereikt aan Marjolijn Meynen, hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum en Communicatievrouw van het Jaar 2013.

related partner content for mobile comes here

Zij verraste het SAN-bestuur en -betrokkenen met de mededeling dat het SAN Jubileum Jaarboek 2013 wordt opgenomen in de collectie van de bibliotheek van het Rijksmuseum. &;De stichting SAN beschouwt dit als een kroon op haar werk van de afgelopen 25 jaar!&;

SAN noemt het jaarboek &;nu al een collector’s item voor marcom specialisten&;. De cover van het boek stelt een ‘selfie’ voor in de vorm van een porseleinen tegel, vervaardigd door de oudste onderneming van ons land: Koninklijke Tichelaar uit 1572. Die selfie dient als metafoor voor het thema van het jaarboek: ‘Hollandse Meesters, In het licht van de toekomst’.

Net als ieder jaar ontvingen alle aanwezige juryleden na afloop het Jubileum Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 11 maart a.s. begint. Ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 236 ingezonden campagnes.

De Nominaties worden op 20 maart bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in