Overslaan en naar de inhoud gaan

Je kunt je weer inschrijven voor Marcom!

Adfo Groep nodigt de marketing-, communicatie en mediabranche uit om zich in te schrijven voor Marcom14. Dit jaar kent het tweedaags event…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De focus van ligt in 2014 op inspiratie en ontwikkelingen op het gebied van digital, e-commerce, mobile, innovatie en technologie. Welke concrete kansen en learnings zijn er voor de marcomprofessional? Naast de beursvloer dus extra aandacht voor seminars, praktische workshops, roundtables en debatten.

related partner content for mobile comes here

Willem Sijthof, directeur Adfo Groep en organisator van Marcom: Dit jaar zetten we een vernieuwd programma neer. Met nationale en internationale topsprekers en nieuwe programmaonderdelen waarbij niet alleen wordt gepraat over de thema’s die spelen in het vak, maar die ook direct in de praktijk worden gebracht. Marcom14  is meer dan ooit de playground waar professionals niet alleen kennis delen, maar ook inspiratie opdoen en met concrete ideeën en contacten naar huis gaan.’

Marcom is het grootste event in de Benelux voor de marketing-, communicatie-, & mediabranche en onderscheidt zich van andere events en congressen door alle marktsegmenten op één evenement samen te brengen. Zodat marcomprofessionals zich op alle relevante marketingonderwerpen kunnen oriënteren.

Marcom14  vindt dit jaar plaats op 3-4 juni in de Amsterdam RAI. Net als vorig jaar worden er ruim 7000 bezoekers verwacht.

100 sprekers zullen u twee dagen lang bijpraten over alles wat op dit moment speelt in het marcomvak. De eerste sprekers zijn inmiddels bekend:  Raimo van der Klein (mobile technology specialist), Ingmar de Lange (marketing strategist), Bart Hufen (gamification specialist), Polle de Maagt (digital consultant) en Patrick Petersen (online marketing strateeg).

Op de hoogte blijven  van alle berichtgeving rondom MArcom14? Volg ons op marcom14.nl, ,  of .

De voorinschrijving voor MARCOM14 is gratis. Bezoekers die geen gebruik maken van de voorinschrijving betalen 50,- voor een kaartje. Inschrijven kan nu, op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in