Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi haalt in advertentie uit naar Jumbo

'Jumbo levert het bewijs: olifanten kunnen niet rekenen.' Met die boodschap slaat Aldi terug naar supermarktketen Jumbo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Aldi-advertentie stond gisteren in de dagbladen. De discounter haakt in op de advertenties waarmee Jumbo eind juni in de dagbladen stond. Jumbo kwam met de boodschap: ‘Het bewijs is geleverd. Jumbo is zeker zo goedkoop als Aldi en Lidl.' In de advertentie werd het Jumbo Budget-merk in prijs vergeleken met de goedkoopste alternatieven bij discounters Aldi en Lidl.

related partner content for mobile comes here

Aldi slaat nu terug met: ‘Jumbo levert het bewijs: olifanten kunnen niet rekenen.' Het van oorsprong Duitse supermarktbedrijf zegt dat Jumbo is vergeten de kwaliteit van de producten te vergelijken, aangezien de prijs-kwaliteitverhouding het belangrijkst is. ‘Het zijn toch juist de kwaliteitsverschillen waardoor het boodschappen doen bij Aldi zo loont.’

Aldi vergelijkt vervolgens de samenstelling van enkele producten van Jumbo en de eigen formule. ‘Zo is onze Rood koffie voor 90 procent samengesteld uit hoogwaardige Arabica-bonen in plaats van de 47 procent die Jumbo u biedt. Onze croissants zijn bereid met 25 procent roomboter en niet met veel goedkopere margarine zoals bij Jumbo. Voor onze chocoladebiscuits gebruiken wij 27 procent heerlijke pure chocolade en geen goedkope imitatiechocolade zoals Jumbo.’

Lidl heeft zich nog niet gemengd in de strijd.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in