Overslaan en naar de inhoud gaan

Whittaker in mt Design Bridge

James Whittaker is bij Design Bridge benoemd tot Head of 3D Design en lid van het managementteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Brit Whittaker heeft zich de afgelopen 17 jaar gespecialiseerd in het creëren van 3D merk-ervaringen voor internationale merken. Voor zijn werk kreeg hij verschillende internationale design onderscheidingen zoals de Red Dot award en de IF design award.

related partner content for mobile comes here

Hij was de afgelopen acht jaar werkzaam in Duitsland als creative director bij Frogdesign Europe en werkte voor klanten als Disney, Samsung, Motorola, Vodafone, Marlboro, Bayer-Schering en Unilever. Daarvoor werkte hij als senior creative bij PSD Fitch in Londen en bij diverse bedrijven aan zowel bureau- als klantzijde.

Whittaker wordt eindverantwoordelijk voor de verdere groei van het 3D team. Hij gaat werken voor klanten zoals Unilever, Heinz, FrieslandCampina en Sara Lee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in