Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter vervolg op online Philips film

Ter ondersteuning van de dit weekend met een Grand Prix bekroonde “Philips, natuurlijk' campagne, lanceert Tribal DDB Amsterdam een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter ondersteuning van de dit weekend met een Grand Prix “Philips, natuurlijk' campagne, lanceert Tribal DDB Amsterdam een competitie op .

related partner content for mobile comes here

Philips vraagt de Twitter community om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen om zo de superioriteit van Philips producten aan te tonen door ze aan dé ultieme test te onderwerpen (zie bijvoorbeeld ). De competitie speelt zich bijna volledig af op Twitter ().
Twitteraars kunnen direct meedoen door een beschrijving van hun idee, beginnend met , in maximaal 140 karakters te Twitteren. De ultieme product test zal worden verfilmd en geeft antwoord op de vraag: kan Philips écht alles aan? De winnaar ontvangt de nieuwe Philips Cinema 21:9 TV en wereldwijde roem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in