Overslaan en naar de inhoud gaan

70 procent van Britse consumenten staat open voor mobile advertising

Als consumenten controle hebben over de reclame die ze op hun mobiele telefoon ontvangen, is 70 procent bereid om op hun mobiel commerciele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten denken met name dat controle hebben over de reclame kan helpen om spam te voorkomen. 64 procent noemt echter ook incentives (in de vorm van geld of korting op de telefoonrekening) een acceptabele manier om reclame te ontvangen.

related partner content for mobile comes here

Enkele andere resultaten:

  • Mobile advertising in Groot-Brittannië is ongeveer 30 miljoen pond waard,
  • Mobile advertising maakt 0,16 procent uit van de totale reclame-uitgaven, en is te vergelijken met het percentage van internet advertising in 1998,
  • In 2008 was er een groei van 99 procent in vergelijking met het voorgaande jaar. Samen met de verschuiving naar digital advertising, targeting en de behoefte aan bereik, is de verwachting dat mobile advertising de komende jaren aanzienlijk zal groeien,
  • Er is vooral veel te verwachten van location-based marketing, mobile coupons, multi-media advertising, medewerking van de netwerken, sms-advertenties en app-winkels.
  • Obstakels zijn dat merken en telco’s elkaar niet begrijpen, het ontbreken van goedontwikkelde, gedeelde standaarden en metingen en het feit dat online formaten niet makkelijk naar mobiel zijn te kopieren.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in