Studio Dumbar ontwerpt voor Franse verzekeraars


De keuze voor Studio Dumbar was de uitkomst van een pitch die eind 2008 begon met een longlist van 14 Europese bureaus. In de uiteindelijke creatieve pitch was Studio Dumbar het enige overgebleven buitenlandse bureau, dat het moest opnemen tegen drie Franse bureaus.
AG2R La Mondiale koos voor Studio Dumbar 'vanwege de kracht van het ontwerp en de chemie met het bureau'. De afgelopen zes maanden heeft Studio Dumbar gewerkt aan de rebranding van het bedrijf. Het project omvat de gehele corporate identity: logo, internet, intranet, brochurelijnen, kantoorsignage, retail exterieur en interieur, motion graphics tot en met merchandising.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen deel van de omschakeling, zoals het vernieuwen van de 120 agentschappen verspreid over Frankrijk, loopt het komende half jaar door. Bijzonder element in dit rebranding project is de volledige vormgeving van een Tour de France ploeg waarvan AG2R La Mondiale hoofdsponsor is. Het gehele kledingassortiment van de wielrenners en alle andere visuele elementen van de ploeg (volgauto’s, tourbussen, motors, sponsorborden, vlaggen, bidons) zijn ontworpen door Studio Dumbar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid