Overslaan en naar de inhoud gaan

Interesse reclameholdings in Razorfish

Publicis Groupe en WPP zijn geïnteresseerd in het digitale bureau Razorfish, nu eigendom van Microsoft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Microsoft heeft inmiddels zakenbank Morgan Stanley gevraagd het verkoopproces te begeleiden. Inmiddels heeft de bank ook gesprekken gevoerd bij drie andere reclameholdings: Omnicom, Interpublic en Dentsu. Dat schrijft de Wall Street Journal.

related partner content for mobile comes here

Microsoft kocht twee jaar geleden het advertentienetwerk aQuantive voor 6 miljard dollar. Daarmee werd het ook eigenaar van . Het is een van de grootste digitale bureaus wereldwijd.

Mogelijk wordt bij de deal ook afgesproken of de kopende partij veel reclameruimte bij Microsoft-sites als en inkoopt. De Wall Street Journal schat de verkoopprijs op minstens 400 miljoen dollar.

Bron: Wall Street Journal via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in