Interesse reclameholdings in Razorfish
Publicis Groupe en WPP zijn geïnteresseerd in het digitale bureau Razorfish, nu eigendom van Microsoft.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Microsoft heeft inmiddels zakenbank Morgan Stanley gevraagd het verkoopproces te begeleiden. Inmiddels heeft de bank ook gesprekken gevoerd bij drie andere reclameholdings: Omnicom, Interpublic en Dentsu. Dat schrijft de Wall Street Journal.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Microsoft kocht twee jaar geleden het advertentienetwerk aQuantive voor 6 miljard dollar. Daarmee werd het ook eigenaar van Razorfish. Het is een van de grootste digitale bureaus wereldwijd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMogelijk wordt bij de deal ook afgesproken of de kopende partij veel reclameruimte bij Microsoft-sites als Live en Bing inkoopt. De Wall Street Journal schat de verkoopprijs op minstens 400 miljoen dollar.
Bron: Wall Street Journal via Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid