Overslaan en naar de inhoud gaan

100%NL grootste groeier in CLO

Radiozender 100%NL was de grootste groeier in het CLO van Intomart-GfK over de periode april - mei 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ten opzichte van de vorige periode had de zender die onlangs nog aankondigde te gaan bezuinigen een groei van 0,6 procent. Daarmee komt 100%NL uit op 3,7 procent.

related partner content for mobile comes here

De zenders van ORN staan bovenaan met 12,2 procent (-0,3), gevolgd door Radio 538 met 11,3 procent (+0,2), Radio 2 met 10,4 (-0,2) en Sky Radio met 8,8 (-0,1). 3FM bleef op 8,3 procent, terwijl Q-music het aandeel aardig zag stijgen van 7,1 naar 7,4 procent. Radio 1 ging van 7,2 naar 7,0 procent. Radio Veronica deed het goed in april - mei met een groei van 0,3 procent naar 6,1.

Overige zenders: CRN/E Power 4,8 (+0,1), 09, Radio 5 2,7 (-0,1), Radio 10 Gold 2,5 (+0,1), Slam FM 2,2 (+0,1), Classic FM 2,0 (-0,3), Radio 4 1,7 (-0,1), Arrow Classic Rock (in april van de FM gegaan) 1,3 (-0,4), BNR nieuwsradio 0,9 (-), TMF radio 0,4 (+0,1), Arrow Jazz FM (in april van de FM gegaan) 0,4 (-0,2), Kink FM 0,3 (-) en Radio 6 0,1 (-0,1).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in