Overslaan en naar de inhoud gaan

Onno Maathuis verlaat BR-ND Positioneringsgroep

Vertrek per 1 augustus aanstaande. Maathuis beraadt zich nog op de volgende stap in zijn carrière.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maathuis, partner bij BR-ND Positioneringsgroep, heeft na zijn promotie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam in 1999, gewerkt aan merkidentiteit-, portfolio- en reputatievraagstukken van opdrachtgevers. In een interview met Molblog zegt hij meer de wetenschappelijke kant op te willen: ‘Ik zou het nog leuker vinden om in een wetenschappelijke omgeving de praktische man te zijn. Nu was het precies omgekeerd.’

related partner content for mobile comes here

Maathuis schreef naast zijn voor BR-ND Positioneringsgroep de afgelopen artikelen, gaf lezingen en vervulde docentschappen bij o.a. het Corporate Communication Centre en de Academie voor Management. Daarnaast zit hij in de redactie van het vaktijdschrift Merk en Reputatie en in de internationale editorial board van Corporate Reputation Review.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in