Overslaan en naar de inhoud gaan

Celebrity-tweets

Twitter groeit sterk in Groot-Brittannië.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook steeds meer Britten vinden het van belang om continu aan hun ‘volgers’ door te geven waar ze zijn, wat ze doen en wat voor interessante dingen er allemaal door hun hoofd gaan.

related partner content for mobile comes here

De Britse traffic naar Twitter is het afgelopen jaar meer dan vertienvoudigd. De microblogsite begint nu het grotere Britse publiek te bereiken, niet in de laatste plaats dankzij een aantal kwetterende beroemdheden. Zoals Stephen Fry, Jonathan Ross, en natuurlijk Barack Obama - honderdduizenden volgers.

Steeds meer bedrijven ontdekken Twitter als manier om rechtstreeks contact met echte mensen te hebben. Dell, dat 80 Twitter-groepen heeft, is er ver mee. Ook een bedrijf als Starbucks is er druk mee bezig.

Ford integreerde Twitter in zijn laatste Fiesta-campagne. Maar de resultaten vielen tegen: te klein, te niche. Bedrijven en merken kunnen Twitter gratis gebruiken. Ze kunnen gewoon een profiel aanmaken, net als privégebruikers. Zolang Twitters geldverdienmodel in de ‘onderzoeksfase’ verkeert blijft dat zo, zegt medeoprichter Biz Stone.

Bron: Marketing Magazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in