Celebrity-tweets
Ook steeds meer Britten vinden het van belang om continu aan hun ‘volgers’ door te geven waar ze zijn, wat ze doen en wat voor interessante dingen er allemaal door hun hoofd gaan.
De Britse traffic naar Twitter is het afgelopen jaar meer dan vertienvoudigd. De microblogsite begint nu het grotere Britse publiek te bereiken, niet in de laatste plaats dankzij een aantal kwetterende beroemdheden. Zoals Stephen Fry, Jonathan Ross, en natuurlijk Barack Obama - honderdduizenden volgers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSteeds meer bedrijven ontdekken Twitter als manier om rechtstreeks contact met echte mensen te hebben. Dell, dat 80 Twitter-groepen heeft, is er ver mee. Ook een bedrijf als Starbucks is er druk mee bezig.
Ford integreerde Twitter in zijn laatste Fiesta-campagne. Maar de resultaten vielen tegen: te klein, te niche. Bedrijven en merken kunnen Twitter gratis gebruiken. Ze kunnen gewoon een profiel aanmaken, net als privégebruikers. Zolang Twitters geldverdienmodel in de ‘onderzoeksfase’ verkeert blijft dat zo, zegt medeoprichter Biz Stone.
Bron: Marketing Magazine
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid