Euro RSCG 4d laat vak beste bureauvisie kiezen


In de Adformatie-bijlage van deze week krijgen voor een SpinAward genomineerde bureaus de kans om hun visie op de toekomst van digital advertising te delen. Martijn Harkema van Euro RSCG 4D: ‘Wij geloven in ‘sparking the conversation’. Een deel van onze toekomst zit in het voeden van de juiste online conversaties. Het aansteken en aanjagen van vurige gesprekken over merken en merkactiviteiten. Daarom is 4D deze actie gestart.’
Om tot de ‘Moeder Aller Visies’ te komen helpt Euro RSCG 4D naar eigen zeggen graag ‘om daar een eensluidend oordeel over te geven’. Harkema: ‘Op dinsdag 23 juni fikken we in volgorde de slechtste visies af. Welke blijft er over? Het publiek is de rechter, wij zijn slechts de bescheiden beul…’ Het vak kan meediscussieren en stemmen op de visies op http://adfo.eurorscg4d.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStemmen op de visies kan nog tot dinsdag 23 juni. Die dag gaat Euro RSCG 4D de veroordelingen ten uitvoer brengen. Elk uur wordt de slechtste visie op spectaculaire wijze verbrand door de beul: ‘heel ouderwets in reality, niet eens augmented…’, aldus Harkema.
Discussieer mee en stem op de visies op http://adfo.eurorscg4d.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid