Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG 4d laat vak beste bureauvisie kiezen

In de Adformatie-bijlage van deze week geven 19 Spin-waardige bureaus hun visie op de toekomst van digital advertising. Euro RSCG 4D…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Adformatie-bijlage van deze week krijgen voor een SpinAward genomineerde bureaus de kans om hun visie op de toekomst van digital advertising te delen. Martijn Harkema van Euro RSCG 4D: ‘Wij geloven in ‘sparking the conversation’. Een deel van onze toekomst zit in het voeden van de juiste online conversaties. Het aansteken en aanjagen van vurige gesprekken over merken en merkactiviteiten. Daarom is 4D deze actie gestart.’

related partner content for mobile comes here

Om tot de ‘Moeder Aller Visies’ te komen helpt Euro RSCG 4D naar eigen zeggen graag ‘om daar een eensluidend oordeel over te geven’. Harkema: ‘Op dinsdag 23 juni fikken we in volgorde de slechtste visies af. Welke blijft er over? Het publiek is de rechter, wij zijn slechts de bescheiden beul…’ Het vak kan meediscussieren en stemmen op de visies op .

Stemmen op de visies kan nog tot dinsdag 23 juni. Die dag gaat Euro RSCG 4D de veroordelingen ten uitvoer brengen. Elk uur wordt de slechtste visie op spectaculaire wijze verbrand door de beul: ‘heel ouderwets in reality, niet eens augmented…’, aldus Harkema.

Discussieer mee en stem op de visies op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in