Twitter nekt actie laagsteprijsgarantie Albert Heijn


Albert Heijn garandeert dat A-merken die het bedrijf aanbiedt in de bonusfolders nergens anders goedkoper zijn, meldt NRC Next deze ochtend. De actie lijkt averechts te werken. Dankzij media als Geenstijl en Twitter is het een race tegen de klok: wie is er het eerst bij, Albert Heijn of hun klanten?
Carlo Hagemann, docent communicatiewetenschap aan de Radbouduniversiteit Nijmegen denkt dat Albert Heijn de ‘mobiliserende capaciteit van internetfora zoals Geenstijl en Twitter onderschat”. Een woordvoerder van Albert Heijn erkent dat sommige mensen er een sport van maken om op zondagavond, als de nieuwe bonusfolder online wordt gezet, zo snel mogelijk lijstjes met dezelfde A-merkproducten die ergens anders goedkoper worden aangeboden op het internet te zetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp het internet zijn diverse foto’s te zien van trotse consumenten met hun buit. Eén klant toont 78 flessen Ariël-wasmiddel, een ander heeft een achterbak vol Tuc-koekjes, flessen cola en een complete Milner-kaas. “Albert Heijn bedankt” staat er bij de foto’s. Kijk hier voor de #039;s">foto's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid