Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter nekt actie laagsteprijsgarantie Albert Heijn

Albert Heijn garandeert dat A-merken die het bedrijf aanbiedt in de bonusfolders nergens anders goedkoper zijn, meldt NRC Next deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn garandeert dat A-merken die het bedrijf aanbiedt in de bonusfolders nergens anders goedkoper zijn, meldt NRC Next deze ochtend. De actie lijkt averechts te werken. Dankzij media als en Twitter is het een race tegen de klok: wie is er het eerst bij, Albert Heijn of hun klanten?

related partner content for mobile comes here

Carlo Hagemann, docent communicatiewetenschap aan de Radbouduniversiteit Nijmegen denkt dat Albert Heijn de ‘mobiliserende capaciteit van internetfora zoals Geenstijl en Twitter onderschat”. Een woordvoerder van Albert Heijn erkent dat sommige mensen er een sport van maken om op zondagavond, als de nieuwe bonusfolder online wordt gezet, zo snel mogelijk lijstjes met dezelfde A-merkproducten die ergens anders goedkoper worden aangeboden op het internet te zetten.

Op het internet zijn diverse foto’s te zien van trotse consumenten met hun buit. Eén klant toont 78 flessen Ariël-wasmiddel, een ander heeft een achterbak vol Tuc-koekjes, flessen cola en een complete Milner-kaas. “Albert Heijn bedankt” staat er bij de foto’s. Kijk hier voor de ;s">foto's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in