Overslaan en naar de inhoud gaan

Onno Maathuis verlaat BR-ND Positioneringsgroep

Per 1 augustus aanstaande zal Onno Maathuis (39) de BR-ND Positioneringsgroep verlaten. Hij was daar partner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na zijn promotie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam in 1999, heeft Maathuis de afgelopen 10 jaar bij BR-ND Positioneringsgroep gewerkt aan merkidentiteit-, portfolio- en reputatievraagstukken van opdrachtgevers.

related partner content for mobile comes here

We belden hem even. Waarom gaat hij weg?
Maathuis: ‘De Positioneringsgroep is de afgelopen jaren ook veranderd. Het was een strategisch adviesbureau, maar er zijn steeds meer andere zaken, zoals design en naamgeving, bijgekomen. Ik ben door-en-door-strateeg en voelde steeds meer de drang om daar meer op te focussen. Bovendien vind ik het leuk om meer aan wetenschap te doen. Ik vind klanten ook erg leuk, maar zou het nog leuker vinden om in een wetenschappelijke omgeving de praktische man te zijn. Nu was het precies omgekeerd.’

Wat ga je doen?
‘Weet ik nog niet. Ik heb in ieder geval een half jaar gereserveerd om er over na te denken. Ik heb veel interesse in de wetenschap, want daar is echt wel wat leuks gebeurd, de afgelopen jaren. Ik kijk even wat er op me afkomt. Maar drie dagen klanten en een dag wetenschap lijkt me ideaal.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in