Overslaan en naar de inhoud gaan

Gort alweer weg bij CBS Outdoor

Raimon Gort, sinds achttien maanden algemeen directeur bij CBS Outdoor, heeft zijn ontslag ingediend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gort vertrekt begin juli bij de buitenreclame-exploitant, vanaf medio augustus treedt hij als aandeelhouder en bestuurder toe tot HUB Uitgevers, dat onder meer titels op de markt brengt als Power Unlimited, PCM en Computer Idee. Voor CBS werkte Gort zeventien jaar bij uitgever IDG.

related partner content for mobile comes here

Over zijn vertrek zegt hij: ‘Er komt op een gegeven moment een aanbod voorbij en dan moet je een afweging maken.’ En in een mail aan relaties meldt hij: ‘Uiteindelijk kruipt het bloed waar het niet kan gaan, en keer ik terug naar het vakgebied waarin ik voor CBS Outdoor werkzaam was.’ Gort wordt ad interim vervangen door Philip Brown, die al 14 jaar werkzaam is voor CBS Outdoor in meerdere functies. Op dit moment is hij International Development Director, daarvoor is hij meerdere jaren actief geweest als managing director van CBS Outdoor Ierland. Naar eigen zeggen kijkt Gort ‘terug op een periode waarin hij een aantal moeilijke maar noodzakelijke beslissingen heeft moeten nemen waaronder een herstructurering van het bedrijf, het veranderen van de cultuur en het optimaliseren van het bedrijf om meer kostenefficiënt en flexibel te kunnen werken’.

De komst van Gort, die een overkoepelende en commerciële rol krijgt, is de tweede verandering binnen zowel de aandeelhouders als het managementteam van HUB Uitgevers dit jaar. Op 1 maart trad oud Mindscape-directeur Johan van Dijk al toe tot de directie van de uitgeverij, waar hij verantwoordelijk is voor het beursorganisatiebedrijf MagEvents. Het MT bestaat daarmee uit de vijf aandeelhouders van HUB Uitgevers, naast Gort en van Dijk, Wouter Hendrikse (algemeen directeur) Richard Mul (financieel directeur) en Martin Smelt (uitgeefdirecteur).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in