Overslaan en naar de inhoud gaan

Den Bremer en Romunde naar Doom&Dickson

Doom&Dickson heeft zijn creatieve vloer versterkt met Robert den Bremer (copy) en Edward Romunde (art).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze komen over van TBWA, waar ze de Heineken Trom-Pet bedachten, de Praxis Altijd Laag-campagne en de KPN internet startpakket commercial. Den Bremer en Romunde werkten eerder ook bij onder meer Y&R, PPGH/JWT en lange tijd bij DDB, waar ze vele nominaties en prijzen binnenhaalden.

related partner content for mobile comes here

Den Bremer en Romunde over Doom&Dickson: 'Goeie (en aardige!) mensen, een mooi klantenpakket en op steenworp afstand van Loetje, wat wil je nog meer?'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in