Overslaan en naar de inhoud gaan

Fashion Against Aids collectie H&M

Fashionretailer H&M komt met een exclusieve collectie waarvan 25 pct ten goede komt aan de bestrijding van aids. Ook deelt het bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

H&M wil de strijd tegen aids aanbinden met een campagne op het Leidseplein in Amsterdam. Exploitant JCDecaux heeft een deel van haar abri’s van 27 mei tot en met 3 juni volledig beschikbaar gesteld aan de modefoto’s van H&M.

related partner content for mobile comes here

Op de posters showen artiesten als Katy Perry, N.E.R.D. en Estelle de nieuwe Fashion Against Aids collectie van H&M. 25 Pct van de opbrengst van deze kledinglijn gaat naar hiv/aids preventieprojecten van Designers Against Aids, UNFPA, MTV’s Staying Alive Foundation en YouthAids.

Daarnaast gingen medewerkers van H&M woensdag de straat op om condooms te verstrekken. Dit gebeurt rond de abri op het Leidseplein. Ook zijn de lijsten rondom de reclameposters volgeplakt met pakjes Durex condooms.

'Het gratis verstrekken van condooms is een ludieke manier om onze Fashion Against Aids campagne te ondersteunen en om de boodschap van veilige seks onder de aandacht te brengen', zegt Annet Feenstra, marketingmanager H&M Nederland. Ze meldt ook dat bij dezelfde actie vorig jaar 90 pct van de collectie binnen een maand was uitverkocht. Er werd uiteindelijk 1,5 miljoen euro ingezameld voor hiv/aids preventieprojecten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in