Overslaan en naar de inhoud gaan

'Jongeren vinden milieu belangrijk issue EU-verkiezingen'

Voor Nederlandse jongeren tussen 18 en 34 jaar speelt het milieu een belangrijke rol bij hun stemkeuze tijdens de Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ondervraagde jongeren geven tegelijkertijd aan, dat de Nederlandse politieke partijen op dit onderwerp wat hen betreft niet goed scoren. TNS NIPO trekt daaruit de conclusie dat er op dit terrein dus nog een belangrijke kans ligt voor de partijen om stemmen te winnen onder deze doelgroep. JMA hoopt dat politici deze mogelijkheid aangrijpen en helder maken hoe zij zich inzetten voor het milieu. Zo wordt het voor jongeren die willen kiezen voor een duurzame toekomst duidelijk aan wie zij hun stem het best kunnen geven.

related partner content for mobile comes here

JMA liet het onderzoek doen in het kader van haar campagne ;Kies nog Wijzer, Kies voor Klimaat&;">'Kies nog Wijzer, Kies voor Klimaat'. Met deze campagne wil JMA zoveel mogelijk Nederlandse jongeren motiveren om weloverwogen en duurzaam te stemmen tijdens de aankomende Europese Parlementsverkiezingen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Noah Reawaruw

GAYYY

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in