Hallo-studenten winnen D&AD Global Award


Paul Weatherall, Kasper Dado en Marco van Heerde hebben een In Book gewonnen met hun driedimensionale Arctische Explorer set voor het Londense warenhuis Fortnum & Mason. Het werk staat binnenkort op de website van D&AD en zal in september 2009 worden gepubliceerd in de D&AD Student Annual.
De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD. Studenten van over de hele wereld nemen er aan deel. Er wordt geen bestaand werk beoordeeld. De kandidaten hebben uit negen reclame briefings en drie open briefings een opdracht gekozen en hiervoor een concept ontwikkeld. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury bestaande uit creatieve directeuren van toonaangevende bureaus en de participerende opdrachtgevers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHallo heeft de D&AD opdrachten voor de vijfde keer opgenomen in het studieprogramma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid