Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallo-studenten winnen D&AD Global Award

Drie studenten van Hallo academie voor toegepaste creativiteit zijn in de prijzen gevallen bij de D&AD Global Student Awards 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Weatherall, Kasper Dado en Marco van Heerde hebben een In Book gewonnen met hun driedimensionale Arctische Explorer set voor het Londense warenhuis Fortnum & Mason. Het werk staat binnenkort op de van D&AD en zal in september 2009 worden gepubliceerd in de D&AD Student Annual.

related partner content for mobile comes here

De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD. Studenten van over de hele wereld nemen er aan deel. Er wordt geen bestaand werk beoordeeld. De kandidaten hebben uit negen reclame briefings en drie open briefings een opdracht gekozen en hiervoor een concept ontwikkeld. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury bestaande uit creatieve directeuren van toonaangevende bureaus en de participerende opdrachtgevers.

Hallo heeft de D&AD opdrachten voor de vijfde keer opgenomen in het studieprogramma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in