Overslaan en naar de inhoud gaan

Improve Digital brengt PubMatic naar Europa

Improve Digital wordt de exclusieve reseller van PubMatic binnen Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel van deze partnership is ook binnen Europa de marktleider te worden ten aanzien van optimalisatietechnologie voor online advertentie inkomsten voor premium publishers en advertentie netwerken. is het nieuwe bedrijf van mede-operichter en coo Janneke Niessen, ex co-founder van DQA. Het heeft kantoren in Londen en Amsterdam en breidt de komende maanden uit met kantoren in Duitsland, Frankrijk en Spanje.
Het gebruik van een geautomatiseerd platform door uitgevers voor het optimaliseren van de inkomsten uit advertentie netwerken is relatief nieuw in Europa, maar is in de VS al enkele jaren aan de orde van de dag. Door in realtime per impressie te voorspellen en te beslissen welk advertentie netwerk de impressie het best kan monetizen zorgt Pubmatic dat uitgevers de maximale inkomsten halen uit hun online advertentieruimte. Als exclusieve partner biedt Improve Digital naast de technologie aanvullende diensten en producten.

related partner content for mobile comes here

“Onze producten zorgen ervoor dat online publishers ook bij lastige marktomstandigheden hun inkomsten kunnen verhogen en kosten kunnen besparen. Het koppelen van de juiste view aan de juiste advertentie is voordelig voor alle betrokken partijen. We zien het dan ook als een unieke kans om in Europa de meest geavanceerde realtime-technologie op dit gebied te lanceren”, zegt Niessen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in