Overslaan en naar de inhoud gaan

Moving Brand

Oud en nieuw bij elkaar, de integratie van oude en nieuwe mediamiddelen leggen vaak een prachtige verbinding met de Consumens. Billboards…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We kennen allemaal een zeer oud reclamemedium als het sandwichboard. Ik geloof er nog steeds in maar helemaal toen ik een filmpje zag van een in New York. Een aardige dame liep op Wall Street met een sandwichboard waarin een filmpje afspeelde met voorbeelden van sites die het bedrijf gemaakt had. De leuke dame vroeg aan nieuwsgierigen en voorbijgangers of ze het leuk en goed vonden.

related partner content for mobile comes here

Het hele idee inspireerde mijn denken en ik zag al straten vol sandwichdames lopen met borden waarop zich commercials afspelen. The Walking Commercial of StreetCommercial was geboren. Prachtig contact tussen Merk en Mens. Anders dan de studentcolporteurs die wanhopig een dagblad plus abonnement proberen te slijten op straat.

Het zal mij benieuwen welk Merk er mee aan de haal gaat met dit idee. Een nieuwe dimensie aan het direct met je klant in contact komen op de plek waar je je Consumens kunt verwachten. Een Merk dus dat gaat lopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in