ING introduceert digitale huishoudboekje Tim


ING komt met Tim, het digitale huishoudboekje dat direct gekoppeld is aan een betaalrekening.
ING denkt dat Nederlanders eenvoudig en snel inzicht in hun uitgavenpatroon willen krijgen. Daarvoor is Tim geïntroduceerd. Hans Hagenaars, directielid van ING Retail, licht toe: ‘Tim werkt heel makkelijk: zonder dat de klant iets hoeft te doen, plaatst Tim bij- en afschrijvingen in overzichtelijke categorieën, zoals boodschappen, wonen en reizen. Het resultaat is dat je in een oogopslag ziet hoe je ervoor staat.'
In de tweede week van juni start de pilot van Tim, waarvoor vanaf vandaag 500 deelnemers zich kunnen inschrijven via Mijn ING. Deskundigen van het platform CentiQ zoals, Prof. Dr. Fred van Raaij, hoogleraar Economische Psychologie, Universiteit van Tilburg, en Heleen Buijs, Directeur van het Geldmuseum, hebben zich al aangemeld. ‘Consumenten geven aan meer inzicht te willen in hun bestedingen. Op een dergelijke invulling wacht ik al jaren’, aldus Van Raaij.
ING doet de pilot in samenwerking met CentiQ, Wijzer in geldzaken. CentiQ wil samen met de ING goed financieel beheer bij Nederlanders stimuleren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid