Overslaan en naar de inhoud gaan

ING introduceert digitale huishoudboekje Tim

ING komt met Tim, het digitale huishoudboekje dat direct gekoppeld is aan een betaalrekening.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING komt met Tim, het dat direct gekoppeld is aan een betaalrekening.

related partner content for mobile comes here

ING denkt dat Nederlanders eenvoudig en snel inzicht in hun uitgavenpatroon willen krijgen. Daarvoor is Tim geïntroduceerd. Hans Hagenaars, directielid van ING Retail, licht toe: ‘Tim werkt heel makkelijk: zonder dat de klant iets hoeft te doen, plaatst Tim bij- en afschrijvingen in overzichtelijke categorieën, zoals boodschappen, wonen en reizen. Het resultaat is dat je in een oogopslag ziet hoe je ervoor staat.'
In de tweede week van juni start de pilot van Tim, waarvoor vanaf vandaag 500 deelnemers zich kunnen inschrijven via . Deskundigen van het platform CentiQ zoals, Prof. Dr. Fred van Raaij, hoogleraar Economische Psychologie, Universiteit van Tilburg, en Heleen Buijs, Directeur van het Geldmuseum, hebben zich al aangemeld. ‘Consumenten geven aan meer inzicht te willen in hun bestedingen. Op een dergelijke invulling wacht ik al jaren’, aldus Van Raaij.
ING doet de pilot in samenwerking met CentiQ, Wijzer in geldzaken. CentiQ wil samen met de ING goed financieel beheer bij Nederlanders stimuleren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in