Overslaan en naar de inhoud gaan

CNN best bekeken financiële zender

CNN is volgens de Global Capital Markets Survey (GCMS) de best bekeken financiële zender.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CNN staat bovenaan als het gaat om financiële nieuwsvoorziening in de regio's Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Noord-Amerika en Azië-Pacific. BBC World, CNBC en Bloomberg volgen.

related partner content for mobile comes here

Mondiaal gezien stemt 73 pct van het financiële management in de 2000 grootste organisaties ter wereld iedere maand af op CNN, (CNBC 53%, Bloomberg 45%, BBC World 45%). CNN's wekelijkse bereik is 57 pct.

Ook voor het senior management van banken en financiële instellingen is CNN eerste keus. 72 Pct uit deze groep stemt maandelijks af op CNN (Bloomberg 55%, CNBC 53%, BBC World 53%), 54% wekelijks (CNBC 41%, Bloomberg 39%, BBC World 36%) en 29 pct dagelijks (CNBC 23%, Bloomberg 21%, BBC World 16%).

Het onderzoek toont ook aan dat de financiële wereld in deze economische crisis juist afstemt op internationale televisiezenders om van het laatste nieuws op de hoogte te blijven.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in