Al 7500 bezoekers voor MarCom09
Tijdens het event, volgende week woensdag en donderdag in de Amsterdamse RAI, presenteren zich meer dan honderd bedrijven en ruim vijftig topsprekers. Onder hen onder meer Joseph Pine, auteur van het boek “The Experience Economy” en Susan Bratton, ceo van Personal Life Media, een Amerikaans bedrijf in podcasts en blogs.
Met als thema ‘Tijd voor helden’ bindt Marcom09 de strijd aan met de crisis. Zo houden Adformatie en BNR samen een debat over media- en middeleninzet in tijden van crisis, en brengt Tijdschrift voor Marketing het Marketing Executive Debat, met topmarketeers als Hans Hagenaars (ING) en René Repko (Hema).
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamOok zijn er bijdragen van de verschillende IAB Taskforces en presentaties over onder meer instore, social en cross-media. MarCom09 is door middel van voorinschrijving gratis toegankelijk.
Zie ook www.adformatie.nl/marcom.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid