Overslaan en naar de inhoud gaan

Al 7500 bezoekers voor MarCom09

Al meer dan 7500 marketing- en communicatie-professionals hebben zich aangemeld voor MarCom09, een tweedaags event van Adformatie Groep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het event, volgende week woensdag en donderdag in de Amsterdamse RAI, presenteren zich meer dan honderd bedrijven en ruim vijftig topsprekers. Onder hen onder meer Joseph Pine, auteur van het boek “The Experience Economy” en Susan Bratton, ceo van Personal Life Media, een Amerikaans bedrijf in podcasts en blogs.

related partner content for mobile comes here

Met als thema ‘Tijd voor helden’ bindt Marcom09 de strijd aan met de crisis. Zo houden Adformatie en BNR samen een debat over media- en middeleninzet in tijden van crisis, en brengt Tijdschrift voor Marketing het Marketing Executive Debat, met topmarketeers als Hans Hagenaars (ING) en René Repko (Hema).

Ook zijn er bijdragen van de verschillende IAB Taskforces en presentaties over onder meer instore, social en cross-media. MarCom09 is door middel van voorinschrijving gratis toegankelijk.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in