Creatief 'Adoptieplan' CBS Outdoor
CBS Outdoor biedt reclamebureaus de zijkant van 50 bussen aan ter creatieve adoptie. Bureaus die meedoen aan het zogenoemde Adoptieplan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
CBS Outdoor spreekt over de buszijkanten als een nieuwe productvorm: de Sidevue XL.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het initiatief biedt reclamebureaus de gelegenheid om de creatieve mogelijkheden van busreclame te benutten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar wierp het Adoptieplan vruchten af voor DDB: de Achmea-campagne met een achteruitrijdende leverde het bureau een Gouden Leeuw, een Gouden ADCN Lamp en de Interbest Grand Prix op. CBS Outdoor ziet de campagne als een lichtend voorbeeld van de ludieke mogelijkheden van busreclame.
Bureaus kunnen zich tot 1 juni 2009 aanmelden bij Jojanneke.Holtrust@cbsoutdoor.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid